26 November 2010

Kuning dan Hitam

Kuning dan Hitam adalah kawan sejati..
Kuning : wei Tam, cube ko tengok binatang kt bawah tu.. ape yg die tgh wat tuh ha??
Hitam : entah le cik Ning.. Ape pulak ler yg die pg cium2 tanah tuh. wangi sangat ker tanah tuh..
plik aku dgn binatang nih r..
Kuning : aku rase die lapor kot.. tp die nie xkn ler mkn tanah plak. xde bnde len ke die nk mkn. kfc ke, mcD ker, pizza, nasi lemak, ayam golek ke.. urm
Hitam : ko ni wat aku lapor la plak Ning.. yg ko pg cite sal mkn plak skrg ni pesal?? hish lapor nye la plak nie..
tp binatang tu ad kt situ takot aku nk turun..
Kuning : aku pon takot nk turun. pelik je aku tengok binatang tuh.. Ko penah nmpk ker die Tam?
Hitam : aku rase mcm kenal je. nnt aku cube imbau kenangan balik...
Tibe-tibe,
Komit oh Komit!! ko watpe plak bawah pokok tu?? jom r balik makan. aku lapor ler..
Hitam : haaa aku dah knal ler. Die tu kan biawak si Poji.
Kuning : laa dah beso rupenye die yer.. Lame aku xjumpe dah lain die skrg eh.. wei jum la turun, kite pegi mkn mcD mcChicken Supreme..

0 kata-kata bernas:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates