25 November 2010

Lone Ranger

Re : Assalamualaikum!
LR : Saya tak boleh nyahut, ni bukan rumah saya.
Re : Ni rumah siapa?
LR : Tak tahu tuan rumah ni bahalul dah keluar rumah ni tak kunci.
Kalau penyamun masuk disalahkan penyamun.
Re : Tak patut. Tak patut.
Awak siapa?
LR : Saya penyamun.
Re : Ohh awak penyamun? pakai topeng plak.
LR : Ni penyamun Lone Ranger.
Re : Lone Ranger?
Hahaha kuda mana?
LR : Kuda 2 3 hari bisnes takde dah jualkan kuda.
Re : Oh awak ni penyamun.. jadi semua awak dah kebas la..
LR : Eh dah habis dah..
Re : Bagus!! Biar dia taw rase, biar dia taw rase.. takpe biarkan.
LR : Tapi jangan bagitaw polis yer.
Re : Ha?
LR : Jangan bagi tahu polis!!!
Re : Heh takde.. Saya tak pernah campur hal orang.. sumpah..
awak, awak punya pasal. saya, saya punya pasal..
LR : Bagus3!!
Re : Bile senang datang lah..
LR : Rumah siapa nie??
Re : Ni rumah aku..
LR : Rumah awak???
Re : Heh3 dunia nak kiamat dah. Ade penyamun plak pakai background muzik.
Eh, boleh bergurau pulak...

1 kata-kata bernas:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

ini cerita kipas lipas...dore mi..nice

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates